Wednesday, November 2, 2011

Labanon remaja berjaya di Internet

Hari ini terbaca salah satu blog seseorang yang boleh kita anggap sifu muda yang terkenal, siapa tidak kenal dengan Labanon remaja di usia seawal 17 tahun pada mulanya dan kini telahpun berumur 20 tahun mampu memanipulasi internet untuk meraih pendapatan lumayan melebihi RM10,000 sebulan.

Salah satu artikel yang di kongsikan beliau tentang bagaimana meraih RM10,000 dengan produk informasi. Beliau tidak lokek berkongsi ilmu dengan orang lain tentang rahsia bagaimana cara untuk meraih pendapatan lumayan daripada internet, walaupun ada sesetengah pihak bertanggapan tidak perlu berkongsi rahsia dan kenapa perlu memberitahu kepada orang lain sekiranya ianya memberi manaafaat kepada dirinya? ternyata beliau tidak lokek ilmu kerana sanggup berbuat demikian.

Antara produk informasi yang berjaya menarik minat adalah rahsia 101 Tips AdSense Terbongkar. Seawal pelancaranya beliau hanya memberikan laporan percuma terlebih dahulu sebelum menerima sebanyak 800 email yang menyatakan minat untuk membeli 101 tips tersebut. Beliau menjual produk informasi tersebut pada harga RM30.

Banyak informasi yang berguna dan boleh digunakan sebagai panduan untuk berjinak-jinak dalam perniagaan internet. Yang pasti kesabaran dan keberanian adalah yang paling penting untuk menjadikan ianya tercapai.

No comments:

Post a Comment